Zapraszamy na webinar: Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%?

Webinar: Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%?
Biznes Bez Granic

Webinar: Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%?

2020 rok pokazał, że szerokie grono sprzedawców przypomniało sobie, że istnieje takie narzędzie sprzedażowe, jak telefon. Niestety duża część z nich dalej korzysta z niego dość niechętnie, mało skutecznie oraz przejawiając przy tym duży opór. Dodatkowo samodzielnie sabotują oni swoje działania popełniając kluczowe błędy, których eliminacja powoduje zwiększenie skuteczności sprzedaży telefonicznej i umawiania spotkań nawet o 84% (badania własne Fundacji Strefa Szkoleń, próba: 1.119 transakcji, badany okres: 09.01.2017-16.12.2020).

Co zatem zrobić, by pokochać telefon i z przyjemnością wykorzystywać go w sprzedaży? Jakich błędów unikać a jakich technik i narzędzi używać, by z każdym tygodniem osiągać coraz lepsze efekty?

Dowiesz się tego podczas webinaru, który odbędzie się 9 czerwca w godz. 11:00-12:30.

Agenda:

  • 3 kluczowe błędy popełniane w sprzedaży telefonicznej i umawianiu spotkań z klientami. Dlaczego je popełniamy i tym samym sabotujemy własną sprzedaż?
  • Skuteczne metody i techniki radzenia sobie z błędami w sprzedaży, sprawdzone na ponad 20 tys. rozmowach z klientami.
  • Jak zwiększać prawdopodobieństwo zainteresowania klienta podczas rozmowy telefonicznej, wykorzystując do tego bezpieczne elementy wywierania wpływu.
  • 2 niespodzianki dla Uczestników.
  • Sesja Q&A.

 

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o akredytację online: http://webinar.szef.co/formularze/telefoniczne-umawianie-spotkan

 

Jarosław PudełekO prelegencie – Jarosław Pudełek
Po pierwsze – uzależniony od sprzedaży i kontaktów z klientami handlowiec, fanatyk sprzedaży telefonicznej i pasjonat prostych, ale skutecznych w sprzedaży rozwiązań. Po drugie – certyfikowany Trener Biznesu, Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®, menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą, specjalista z zakresu budowania skutecznych zespołów, zarządzania zespołami oraz budowania efektywności (zarówno osobistej, jak i biznesowej), posiadacz Certyfikatu SET® Interpersonal Skills Training. Trener i konsultant biznesowy mający na koncie ponad 9.000 godzin spędzonych na salach szkoleniowych oraz sesji coachingowych ze sprzedawcami i menedżerami różnych branż (ponad 15.500 osób w tym ponad 3.500 menedżerów). Autor książki: „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej, czyli co zrobić, by telefon został najlepszym przyjacielem każdego sprzedawcy”.


BBA Transport System

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *