Zapraszamy na webinar: Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%?

Webinar: Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%?
Biznes Bez Granic

Webinar: Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%?

2020 rok pokazał, że szerokie grono sprzedawców przypomniało sobie, że istnieje takie narzędzie sprzedażowe, jak telefon. Niestety duża część z nich dalej korzysta z niego dość niechętnie, mało skutecznie oraz przejawiając przy tym duży opór. Dodatkowo samodzielnie sabotują oni swoje działania popełniając kluczowe błędy, których eliminacja powoduje zwiększenie skuteczności sprzedaży telefonicznej i umawiania spotkań nawet o 84% (badania własne Fundacji Strefa Szkoleń, próba: 1.119 transakcji, badany okres: 09.01.2017-16.12.2020).

Co zatem zrobić, by pokochać telefon i z przyjemnością wykorzystywać go w sprzedaży? Jakich błędów unikać a jakich technik i narzędzi używać, by z każdym tygodniem osiągać coraz lepsze efekty?

Dowiesz się tego podczas webinaru, który odbędzie się 9 czerwca w godz. 11:00-12:30.

Agenda:

  • 3 kluczowe błędy popełniane w sprzedaży telefonicznej i umawianiu spotkań z klientami. Dlaczego je popełniamy i tym samym sabotujemy własną sprzedaż?
  • Skuteczne metody i techniki radzenia sobie z błędami w sprzedaży, sprawdzone na ponad 20 tys. rozmowach z klientami.
  • Jak zwiększać prawdopodobieństwo zainteresowania klienta podczas rozmowy telefonicznej, wykorzystując do tego bezpieczne elementy wywierania wpływu.
  • 2 niespodzianki dla Uczestników.
  • Sesja Q&A.

 

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o akredytację online: http://webinar.szef.co/formularze/telefoniczne-umawianie-spotkan

 

Jarosław PudełekO prelegencie – Jarosław Pudełek
Po pierwsze – uzależniony od sprzedaży i kontaktów z klientami handlowiec, fanatyk sprzedaży telefonicznej i pasjonat prostych, ale skutecznych w sprzedaży rozwiązań. Po drugie – certyfikowany Trener Biznesu, Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®, menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą, specjalista z zakresu budowania skutecznych zespołów, zarządzania zespołami oraz budowania efektywności (zarówno osobistej, jak i biznesowej), posiadacz Certyfikatu SET® Interpersonal Skills Training. Trener i konsultant biznesowy mający na koncie ponad 9.000 godzin spędzonych na salach szkoleniowych oraz sesji coachingowych ze sprzedawcami i menedżerami różnych branż (ponad 15.500 osób w tym ponad 3.500 menedżerów). Autor książki: „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej, czyli co zrobić, by telefon został najlepszym przyjacielem każdego sprzedawcy”.


BBA Transport System

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *