Już 28 września w DoubleTree by Hilton Warsaw odbędzie się kongres dla tych, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w zarządzaniu biznesem.
Company Management Congress to wydarzenie, które rozszerza branżowe perspektywy i pokazuje dostępne drogi rozwoju. To głos w biznesie, którego potrzebuje każdy przedsiębiorca.
Wśród prelegentów między innymi Krzysztof Sarnecki oraz Jacek Santorski.
Dla kogo jest Company Management Congress?
- właściciele firm
- kadra zarządzająca
- inwestorzy
- przedsiębiorcy
- managerowie średniego i wyższego szczebla
- osoby odpowiedzialne za planowanie przyszłości biznesu
- doradcy inwestycyjni
- liderzy poszczególnych branż
- jak również przedsiębiorcy samozatrudnieni
Podczas wydarzenia zostaną poruszone zagadnienia z obszaru: przywództwa, motywacji, sprzedaży, HR, jak również personal brandingu.
Pełny program dostępny na stronie: https://companymanagement.pl/#program
Co zyskasz biorąc udział w Company Management Congress?
- kompendium merytorycznej wiedzy na temat zarządzania każdym aspektem firmy
- tajniki budowania przewagi nad konkurencją na rynku
- informacje zakresu prawa, marketingu, HR, outsourcingu, budowania strategii i pozycji lidera
- sposoby na pobudzenie efektywności zespołu i zwiększenie sprzedaży
Company Management Congress to seria inspirujących prelekcji, traktujących o wszystkich obszarach zarządzania biznesem. Podczas wydarzenia uczestnicy spotkają największych ekspertów w branży, którzy przeprowadzą ich przez case study i merytorycznie pokażą jak usprawnić działanie przedsiębiorstwa.
Nie czekaj i kup bilet już dziś w niższej cenie: https://companymanagement.pl/#tickets
Prelekcję wygłoszą:
- Jacek Santorski – „Przywództwo jutra. Czego na czasy 'New Normal’ nauczyliśmy się w czasie „covidowego” kryzysu?”
- Krzysztof Sarnecki – ,,Świat wysokiej konkurencyjności zbliża się do Europy dużymi krokami, a szczególnie do Polski”
- Wojciech Herra – „Lider, zmiana, efektywność – przewodnik dla liderów wspierających zespoły w sytuacji zmiany”
- Bogdan Sosnowski – „Rozwój kompetencji miękkich w zespole sprzedaży”
- Klaudia Krabes-Czarnacka – „Strategia sprzedaży jako kluczowy, najważniejszy element każdego procesu sprzedażowego”
- Adam Bernacki – „Nowy świat sprzedaży – zagrożenie czy szansa na sukces?”
- Tomasz Miłosz – „Transformacja i zmiany, czyli ewolucja rynku i sposoby pracy”
- Krzysztof Brola – „Prawo wsparciem dla każdego przedsiębiorcy. Wiedza kluczowa dla biznesu”
- Łukasz Dojka – „Stań się najbardziej widoczny w branży! Oprzyj markę osobistą o charakter, zaufanie i zadowolonych klientów”
Comapny management Congress: 28 września 2021, Warszawa, DoubleTree by Hilton