Sermtrack.com – nowe bezpłatne narzędzie do analizy zmian reputacji marki

Sermtrack

Sermtrack

Sermtrack.com to narzędzie online dla zespołów SEO, do śledzenia zmian pozycji materiałów na zadany temat w TOP20 wyszukań w Google. Korzystając z Sermtrack.com można mierzyć zmiany reputacji marek i firm, proporcje pomiędzy pozytywnymi, neutralnymi, a negatywnymi treściami.

Narzędzie stworzone przez agencję On Board Think Kong jest udostępniane bezpłatnie dla specjalistów zajmujących się zagadnieniami SERM (Search Engine Reputation Management). Utworzenie i utrzymanie projektu obejmującego monitoring dla 1-3 wybranych fraz jest bezpłatne.

„Istnieje masa narzędzi z obszaru SEO. Z oczywistych względów praktycznie wszystkie koncentrują się na wybranej domenie internetowej analizując jej pozycję w Google. Tymczasem w działaniach SERM, a więc np. kiedy dbamy o reputację jakiejś marki czy równowagę w informacjach na temat wybranego zagadnienia, pozycja pojedynczej domeny nie ma takiego znaczenia” – komentuje Norbert Kilen, dyr. ds. strategii agencji OBTK  – „SERMTrack pozwala na śledzenie wyników pod kątem zapytania, nie domeny. Rejestrujemy więc codziennie jakie treści pojawiają się na dane zapytanie pozwalając użytkownikowi przypisanie ocen do każdej z nich. W ten sposób uzyskujemy obraz zmian wypadkowej reputacji w Google”.

Projekty SERM i SEO są realizowane w On Board Think Kong od wielu lat. Sermtrack.com powstał w 2023 r. jako zautomatyzowane narzędzie usprawniające procesy analizy, monitoringu oraz raportowania wizerunku firmy w wyszukiwarce internetowej. Prace programistyczne zrealizowała firma Autentika, wybrana w wyniku konkursu ofert (jako wykonawca). Realizacja została współfinansowana z Funduszy Europejskich, ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach projektu „Wprowadzenie innowacji procesowej w przedsiębiorstwie Think Kong sp. z.o.o , poprzez wdrożenie systemu monitoringu wizerunku firm w wyszukiwarce internetowej”.

Sermtrack.com (https://sermtrack.com) – oprogramowanie dostępne w modelu SasS monitorujące zmiany w wynikach wyszukiwania w Google na wybraną frazę, zintegrowane z modułem oceny wydźwięku zidentyfikowanych publikacji. Bezpłatnie umożliwia utworzenie i prowadzenie projektu obejmującego do 3 fraz w wybranej wersji językowej Google.

On Board Think Kong (https://obtk.pl) – część międzynarodowej sieci agencji marketingowych ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 specjalistów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. On Board Think Kong jest też jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *