Sektor turystyczny Szanghaju święci tryumfy

Szanghaj

Szanghaj

Chiński Nowy Rok Księżycowy, nazywany również Świętem Wiosny, przyciągnął do Szanghaju prawie 11 milionów krajowych turystów, generując przychód 17,7 miliarda juanów (około 2,8 miliarda dolarów).

Miejska Administracja Kultury i Turystyki w Szanghaju poinformowała, że od 31 stycznia do 7 lutego miasto zorganizowało blisko 500 wydarzeń kulturalnych i turystycznych, których tematem było niematerialne dziedzictwo kulturowe.

Odwiedzający uczestniczyli w różnych uroczystościach organizowanych w starożytnych budowlach, muzeach, galeriach sztuki i innych atrakcjach turystycznych.

Wystawy i występy online organizowane przez lokalne muzea, galerie sztuki i inne publiczne miejsca kultury przyciągnęły ponad 3,2 miliona widzów. Ogromnym powodzeniem cieszyła się wystawa zorganizowana przez Muzeum Historii Naturalnej na temat dzikich kotów. Chiński Nowy Rok Księżycowy 2022, zgodnie z tradycyjną kulturą zodiaku zwierząt, jest Rokiem Tygrysa.

Święto Wiosny przyniosło miastu gwałtowny wzrost konsumpcji. Średnie obłożenie hoteli w Szanghaju podczas święta wyniosło 40 procent, co stanowi wzrost o 5 procent w porównaniu z poprzednim świętem chińskiego Nowego Roku Księżycowego.

źródło: Silk Road Poland

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *