Konkurs „e-Commerce Polska awards 2016” rozstrzygnięty

e-Commerce

e-Commerce17 listopada, w Hotelu Novotel Centrum Warszawa, odbyła się uroczysta Gala Konkursu “e-Commerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W IV edycji wręczono 18 nagród głównych oraz 2 nagrody przyznane przez konsumentów w Kategorii: Najlepsza obsługa klienta. Wszyscy Nominowani otrzymali wyróżnienia.

Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczono nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel, które dają szansę na wyróżnienie sektorów biznesu aktywnie działających na rynku e-gospodarki, a nawet w wielu wymiarach wyprzedzają uznane podmioty e-commerce. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. W tym roku do Konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – blisko 150.

– e-Commerce Polska awards” to nagroda za najlepsze praktyki i najskuteczniejsze rozwiązania dopasowane do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wymagań konsumentów. Poszerzona formuła Konkursu o kategorie skierowane do nowych sektorów biznesu spotkała się z dużym zainteresowaniem i jest to dla nas sygnał do dalszego jej rozwoju. Tym bardziej, że oczekiwania względem Konkursu oraz Gali, która jest jego zwieńczeniem – są z roku na rok coraz większe – co wiąże się z rosnącym znaczeniem cyfrowej gospodarki i potrzebą wyznaczania standardów – informuje Patrycja Staniszewska, Prezes Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej.

Kategorie z zakresu brandingu:

Kategoria: Design roku

Laureatem w grupie małe podmioty zostaje Saltandpepper.pl
Wyróżnieni: delCane.pl, Ready4S.com,
Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje: KsięgarniaPWN.pl
Wyróżnieni: bdsklep.pl, EmpikFoto.pl, WKruk.pl

Kategoria: Innowacja roku

Małe sklepy:
Laureatem w grupie małe podmioty e-commerce zostaje: PasujeMi.pl
Wyróżnieni: eventi.pl, Sklep-karnisze.net
Laureatem w grupie średnie/duże podmioty zostaje: Autenti.com
Wyróżnieni: decathlon.pl, Frisco.pl, Sephora.pl, TIM.pl

Kategoria: Mobilny design roku

Laureatem w grupie małe podmioty zostaje: BRILU.pl
Wyróżnieni: Balladine.com, Eventi.pl, Ready4S.com,
Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje: Castorama.pl,
Wyróżnieni: Cyfrowe.pl, Itaka.pl, Recman.pl

Kategoria: Pomysł promocyjny roku

Laureatem w grupie małe sklepy zostaje: MeskieGacie.pl,
Wyróżnieni: fishskateboards.com, RadosnaKuchnia.pl
Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje: ANSWEAR.com,
Wyróżnieni: Frisco.pl, mkfresh.pl, r-gol.com,

Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

Laureatem w grupie małe sklepy zostaje: Bamadoo.pl
Wyróżnieni: 4Gift.pl
Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje: Sephora.pl,
Wyróżnieni: Castorama.pl, decathlon.pl, Mamissima.pl, W.Kruk.pl

Kategorie z zakresu sprzedaży:

Kategoria: m-Commerce

Laureatem w grupie średnie/duże podmioty zostaje: Ceneo.pl,
Wyróżnieni: Conrad.pl, FLY.pl

Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje : Kratki.com
Wyróżnieni: decathlon.pl, Touspolska.pl

Kategoria: Przełamanie nieufności

Laureatem w grupie małe sklepy zostaje: MyBra.pl
Wyróżnieni: Bamadoo.pl, bus4us.eu
Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje: Frisco.pl
Wyróżnieni: ANSWEAR.com, Itaka.pl

Kategoria: Strona roku

Laureatem w grupie małe sklepy zostaje: ViaDellaSpiga.pl
Wyróżnieni: Bamadoo.pl, Saltandpepper.pl,
Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje: eobuwie.pl,
Wyróżnieni: EmpikFoto.pl, mkfresh.pl

Kategoria: Najlepsza obsługa klienta

Laureatem w grupie małe sklepy zostaje: Balladine.com,
Wyróżnieni: Bamadoo.pl, MeskieGacie.pl
Laureatem w grupie średnie/duże sklepy zostaje: eobuwie.pl S.A.
Wyróżnieni: Deezee.pl, r-gol.com,

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank

Laureatem zostaje: PKO Bank Polski
Wyróżnieni: Alior Bank S.A., Bank Pekao S.A., Idea Bank, mBank S.A.,

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel

Laureatem zostaje: AXA Multitravel
Wyróżnieni: Aviva, Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

– Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim – mówi Bartosz Kiełbiński, Członek Kapituły Konkursu, Dyrektor Zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.

Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny zatytułowany: „Innowacje w gospodarce cyfrowej z punktu widzenia banków, ubezpieczycieli i liderów e-gospodarki – czy mamy szanse na cyfrowy skok do pierwszej ligi”? W panelu udział wzięli: Francois Benaroya, Wiceprezes Zarządu BGŻ BNP Paribas; Sebastian Christow, Dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Rozwoju; Adrian Kurowski, Dyrektor Generalny VISA Europe oraz Wojciech Sass, Prezes Zarządu Nationale-Nederlanden. Panel poprowadził Marcin Ledworowski, Członek Rady e-Izby. Dyrektor operacyjny Biura Informacji Kredytowej SA.

Gratulujemy Laureatom i Wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.

źródło: ecommercepolska.pl


Silk Road Poland