Jak MYTAXI stało się FREE NOW

MYTAXI zmienia się na FREE NOW

MYTAXI zmienia się na FREE NOW

Marka MYTAXI w 9 krajach i 100 miastach europejskich zmieniła się na FREE NOW. Nowa nazwa oznacza stopniowe przejście marki w kierunku multiplatformy, która zaoferuje obok zamówienia taksówki, również inne alternatywne opcje transportu w mieście.

Zmianie ulega od 2 lipca nazwa marki, barwy logo i aplikacji, a także oklejenia na taksówkach. Dotychczasowe opcje w aplikacji, dane użytkowników, a także struktury firmy, pozostają bez zmian.

Marka MYTAXI funkcjonowała na rynku od 2009 roku. Aplikacja MYTAXI powstała jako start-up, a celem jej stworzenia było zaoferowanie zarówno pasażerom, jak i kierowcom nowoczesnej alternatywy w stosunku do klasycznego zamawiania taksówki przez centralę telefoniczną. W ciągu dekady MYTAXI odnotowało 100 milionów przejazdów, 14 milionów pasażerów i 100 000 kierowców. FREE NOW jest już widoczne w siedmiu polskich aglomeracjach, a lokalne taksówki przybrały barwy nowej marki. Z FREE NOW współpracuje ponad 6 tysięcy kierowców w całej Polsce.

MYTAXI zmienia się na FREE NOW

W lutym 2019 roku firma zyskała drugiego inwestora, jakim jest BMW, które połączyło się z Daimlerem w zakresie usług mobilnościowych, tworząc rodzinę marek NOW. W jej skład wchodzą również REACH NOW, SHARE NOW, PARK NOW, CHARGE NOW, które oferują inne usługi mobilności, np. carsharing lub wyszukiwarkę stacji ładowania samochodów elektrycznych.

Jesienią 2019 r. do aplikacji FREE NOW dołączy usługa wynajmu e-hulajnóg na minuty, siostrzanej marki hive. Firma działa w Polsce od 14 marca tego roku i stopniowo zwiększa swoją flotę, zachęcając coraz większą liczbę użytkowników do tworzenia synergii pomiędzy elektrycznymi hulajnogami i innymi środkami transportu.

– Uważamy, że mobilność to coś więcej, niż tylko przemieszczanie się z punktu A do B – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW Polska. – Dlatego, nasz model operacyjny nie ulega zmianie. Nadal współpracujemy wyłącznie z licencjonowanymi kierowcami, którzy gwarantują bezpieczeństwo i doświadczenie. Będziemy się rozwijać, wprowadzając nowe opcje i odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Ostatnie badania wewnętrzne użytkowników pokazały nam, że aż 70% pasażerów oczekuje znajomości ceny z góry i to jest czynnik decydujący o zamówieniu przez nich przejazdu. Dlatego wprowadziliśmy opcję Lite, dzięki czemu nasza usługa stała się w pełni transparentna i przystępna.

MYTAXI zmienia się na FREE NOW

Izabela Skonieczna, kierownik marketingu FREE NOW Polska zwraca uwagę na wartości, jakimi kieruje się nowa marka: wolność i bezstresowe przemieszczanie się po mieście. Obecnie aż 80% mieszkańców miast przyznaje, że przemieszczanie się w mieście wywołuje poczucie stresu.

– Naszym celem jest zredukowanie go do zera i zaoferowanie wielu możliwości dotarcia na miejsce. Korzystając z FREE NOW, użytkownik może mieć pewność, że znajdziemy dla niego najbardziej optymalną drogę i sposób dotarcia do celu. Kampania FREE NOW pod hasłem “Miasto jest Twoje” będzie widoczna w 100 miastach w Europie.

opr. AK
foto: mat. prasowe

Komentarze do “Jak MYTAXI stało się FREE NOW”

  1. W fimie korzystam z free now .Zawsze taksówki są na umówiony czas, czas przejazdu jest widoczny w aplikacji, na koniec miesiąca dostajemy pełne zestawienie o przejazdach, auta są oznakowane, czyste . Ogólnie jestem bardzo zadowolona ze współpracy z nimi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *