III Piski Bieg Narciarski o Puchar Jabłoni i Mazury Loppet Cup

Zapraszamy wszystkich Amatorów narciarstwa biegowego do udziału w III Piskim Biegu Narciarskim o Puchar Jabłoni. W tym roku oprócz indywidualnej rywalizacji, startują także pięcioosobowe drużyny. Przed Państwem do pokonania 10 km, trasa zlokalizowana na terenie Jabłoń Lake Resort w Jabłoni, jeziora Brzozolasek lub w Puszczy Piskiej w zależności od warunków atmosferycznych.

 

Noclegi: dla Państwa wygody, zapraszamy do rezerwacji noclegów po specjalnych stawkach dla uczestników biegu. Koszt noclegu ze śniadaniem w pokojach w Domu Pruskim w dniach 23/24 stycznia 2016 wynosi 200 zł (dla 2 osób) / oferta nie łączy się z innymi ofertami, pakietami.

 

Po raz pierwszy w tym roku macie Państwo okazje uczestniczyć w 3 biegach narciarskich w ramach Grand Prix Warmii i Mazur w Narciarstwie Biegowym. Uczestnicy (zawodnicy indywidualni i drużynowi) mogą wygrać unikatowe medale oraz nagrody pieniężne lub rzeczowe.

 

Grand Prix Warmii i Mazur w Narciarstwie Biegowym:

 

 

  • 24 stycznia 2014 – III Piski Bieg o Puchar Jabłoni
  • 6 lutego 2014 – Bieg Sasinów (Wzgórza Dylewskie
  • 13-14 lutego 2014 – Bieg Jaćwingów (Gołdap)

 

Szykujmy się na wspaniałą rywalizację!

 

Biegi odbywają się bez względu na warunki śniegowe. W przypadku mniejszej ilości śniegu bieg może zostać zrealizowany na nartach, na nartach lub nogach, na nogach.

 

REGULAMIN

 

  1. Organizator: Jabłoń Lake Resort Sp. z o.o.
  2. Termin i miejsce: 24 stycznia 2016, Jabłoń Lake Resort, Jabłoń 1, 12-200 Pisz
  3. Program zawodów: amatorski bieg otwarty na trasie ok. 10 km i ok. 5 km – stylem klasycznym.
  4. Biuro zawodów jest czynne w dniu zawodów 24 stycznia 2015 roku od godziny 9.00 do 10.45.
  5. Start biegu głównego zaplanowany jest na godzinę 11.00, trzy minuty później wystartują zawodnicy na dystansie 5 km.
  6. Indywidualni uczestnicy biegu mogą zgłaszać się za pośrednictwem formularza ZAPISY lub pocztą elektroniczną na adres joanna.osiak@jablon-resort.pl wraz z podaniem imion i nazwisk osób startujących, datę urodzenia, miejscowość, wybrany dystans oraz numer telefonu kontaktowego. Prosimy także o zaznaczenie informacji o noclegu.
  7. Drużyny (tylko bieg główny na 10 km): Drużynę do rywalizacji zgłasza mailowo  (wpisując w tytule wiadomości: „Klasyfikacja drużynowa – NAZWA DRUŻYNY”) kapitan w terminie do 22 stycznia 2016, po zaakceptowaniu drużyny przez moderatora zgłoszeni zawodnicy zostaną do niej przydzieleni.
  8. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia drużyny jest wpisanie przez wszystkich zgłoszonych zawodników tej samej nazwy (zgodnej z nazwą zgłoszonej drużyny) w rubryce „nazwa drużyny” w panelu użytkownika.
  9. Drużyną zgłoszoną do klasyfikacji zespołowej może być formalna lub nieformalna grupa osób reprezentująca rodzinę, firmę, stowarzyszenie, miasto, grupę przyjaciół, lokalne społeczności, itp.
  10. W trakcie trwania cyklu zawodnik nie może zmieniać drużyny, chęć zmiany będzie powodowała dyskwalifikację zawodnika z klasyfikacji drużynowej;
  11. Za drużynę odpowiedzialny jest kapitan, który jako jedyny: pilnuje składu drużyny, decyduje o przynależności do drużyny, kontaktuje się z organizatorem w sprawach drużyny.
  12. Za wynik końcowy uznaje się sumę wyników osiągniętych przez wszystkich zawodników. Wygrywa drużyna z najmniejszym czasem.
  13. Zapisy są możliwe do 22 stycznia 2016 roku.

 


BBA Transport System