II edycja konferencji „Eksport do krajów Zatoki Perskiej” – 23.10.2017

II edycja konferencji "Eksport do krajów Zatoki Perskiej"

II edycja konferencji "Eksport do krajów Zatoki Perskiej"

Przedsiębiorcy prowadzący firmy produkcyjne widzą potencjał w promowaniu swoich produktów na rynkach zagranicznych. Poza dobrze poznanymi już kierunkami eksportu, coraz większą popularnością cieszą się kraje Zatoki Perskiej. O tym, że polscy przedsiębiorcy z powodzeniem mogą eksportować na rynki arabskie, świadczą sukcesy polskich podmiotów gospodarczych.

Wejście na nowy rynek zawsze wiąże się z koniecznością rozeznania. Mowa nie tylko o konkurencji, lecz także o aspektach prawnych. W przypadku krajów arabskich nie można zapomnieć o kulturze. Mimo zatem potencjału i dobrej koniunktury, czyli czynników pozwalających z nadzieją patrzeć na tamten obszar świata nastawionym na ekspansję firmom, to pozostaje wiele pytań.

Jak eksportować na rynki arabskie?

Skoro rynki arabskie będą się w dalszym ciągu rozwijać, to polskie firmy mają sporą szansę, aby wypromować swoje produkty i zarobić. Od czego zacząć? Jak wejść na rynki krajów Zatoki Perskiej? Czy prawo podatkowe jest skomplikowane?

Przedsiębiorcy zainteresowani eksportowaniem swoich towarów m.in. do Zjednoczonych Emiratów Arabskich powinni wziąć udział w II edycji konferencji pt. „Eksport do krajów Zatoki Perskiej”, która została zaplanowana na 23 października 2017 r.

Bliski Wschód to wciąż ogromny potencjał zarobkowania, prowadzenia inwestycji, a przede wszystkim eksportu. Spotykają się tam rynki z całego świata, dlatego udział w konferencji może być szansą pozyskania nowych kontaktów biznesowych, a także staje się znakomitą platformą do porozumienia B2B z lokalnymi przedstawicielami firm z Bliskiego Wschodu.

Poza wystąpieniami ekspertów i przedstawicieli lokalnych firm ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, nie zabraknie również workshopu. Ta część konferencji gwarantuje, że przedsiębiorcy otrzymają solidną dawkę praktycznej wiedzy – dowiedzą się na przykładzie firmy kosmetycznej, jak wygląda wejście na rynek arabski. Organizatorzy przewidzieli również w trakcie trwania konferencji panel dyskusyjny, dzięki któremu rozwiane zostaną wątpliwości zgromadzonych gości.

Więcej o konferencji na: konferencja2edycja.biznesdubaj.pl


Silk Road Poland