Franczyza na XXIII Międzynarodowych Targach STACJA PALIW 2016

stacja-paliw-targiNa tegorocznych Międzynarodowych Targach STACJA PALIW 2016, 11-13 maja w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI (ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa) czołowi dostawcy produktów i usług zaprezentują rozwiązania inwestycyjne dla firm, produkty poszukiwane przez konsumentów, a także modele franczyzowe

Tegoroczna propozycja Targów, organizowanych tradycyjnie przez Polską Izbę Paliw Płynnych w Warszawie, jest jak co roku bardzo szeroka, obejmując szereg dziedzin związanych zarówno z branżą paliwową, jak i handlem detalicznym. Uzupełnieniem oferty sprzedażowej prezentowanej podczas wystawy będą systemy franczyzowe. Zważywszy na to, że współczesna stacja paliw to również szereg usług dodatkowych, mówimy nie tylko o prezentacjach koncernów paliwowych (Shell, Moya, Total, BP), ale również: motoryzacyjnych (DAF, Mercedes), sieci warsztatowych, sklepów specjalizowanych (jak Grene – z zaopatrzeniem rolniczym), gastronomicznych (Subway, Grupa Kościuszko) czy hotelarskich.

– Rozwój na stacjach paliw to bardzo ważna część naszej strategii bycia bliżej naszych klientów. Na świecie działa ponad 4 tys. restauracji Subway zlokalizowanych na stacjach paliw i autostradowych strefach odpoczynku – podkreśla Martin Princ z Subway. Amerykańska sieć gastronomiczna planuje przełożyć sprawdzoną strategię także na rynek polski. Dlatego do końca roku wspólnie z Lotosem planuje otworzyć 16 restauracji na stacjach paliw.

Franczyza to obecnie  jedna z ważniejszych dróg rozwoju dla małych firm. Podstawową zaletą tego modelu biznesu jest oddzielność finansowa i strukturalna franczyzobiorcy jako przedsiębiorcy, który czerpie wsparcie od właściciela znanej marki. Pomoc oferowana przez franczyzodawcę dotyczy nie tylko wiedzy na temat produktu, ale również najbardziej efektywnej metody jego sprzedaży.

Więcej o Targach STACJA PALIW 2016 na www.targi.paliwa.pl