a&o z influencerami promuje zrównoważony rozwój

Influencerzy
Influencerzy
Fot. a&o Hostels

„Chcemy wiedzieć”, mówi CMO Phillip Winter, „chcemy stać się jeszcze bardziej zrównoważeni i zbieramy pomysły oraz sugestie. Kto lepiej nas wesprze niż młodzi ludzie, pasjonujący się świadomym podróżowaniem?”.

W swojej najnowszej kampanii „Zrównoważeni razem – Selfie dla zrównoważonego rozwoju” berlińska sieć hosteli stawia na młodych influencerów. Zgłoszenia należy przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego (link: https://www.aohostels.com/de/influencer/). Aplikacje online trafiają bezpośrednio do zespołu zajmującego się mediami społecznościowymi tej największej w Europie sieci hosteli. Liczba obserwujących odgrywa raczej drugorzędną rolę, „będziemy oceniać ich indywidualnie”, podkreśla Winter. Poprzez rozmowy, publikowane posty, historie lub filmy, Winter ma nadzieję na konstruktywną informację zwrotną i konkretne pomysły na jeszcze bardziej zrównoważony rozwój.

Pracownicy a&o wiedzą, jak to wygląda, bo od lat ich pomysły i sugestie dotyczące zrównoważonego rozwoju są zbierane, oceniane i wdrażane. Firma podjęła już ponad 170 działań, czego rezultatem jest misja CO2 na poziomie ok. 3,73 kg na nocleg, co oznacza, że jest ona niższa niż w przypadku konkurentów nawet o 80 procent. Uwagi młodych turystów mają zapewnić dodatkowe przyspieszenie na drodze do „2025 – Net Zero”.

Lokalne sieci kontaktów i zniżki dla rowerzystów

Pomysły i inspiracje pierwszych ambasadorów a&o już wpływają na rzeczywistość: Giovanni z Włoch jest entuzjastycznie nastawiony do „lokalnych wskazówek i informacji, które pozwalają mi, jako podróżnikowi, zanurzyć się głębiej w mieście czy regionie i zajrzeć za jego kulisy z dala od popularnych zabytków”. Sugestia Givanniego dla zespołu a&o brzmi: „informować o tym, co warto zobaczyć i czego doświadczyć w danym mieście w jeszcze bardziej przejrzysty i ofensywny sposób“.

Stefanie i Niels z Belgii podróżują po całym świecie na rowerach. To skłania ich do dawania rad a&o: „Stwórzcie jeszcze więcej możliwości i ofert dla rowerzystów – co powiecie na specjalne pakiety a&o „w obie strony“ lub zniżki dla rowerzystów?

Matthias Ernst, szef marketingu w a&o: „Jesteśmy zachwyceni wieloma konkretnymi wskazówkami, które otrzymaliśmy w bardzo krótkim czasie. Do końca tego roku chcemy wcielić w życie pierwsze pomysły – oferty związane z rowerami z pewnością odegrają tu ważną rolę”.

Zainteresowanie wzbudzone w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju?

Pasjonujesz się zrównoważonym podróżowaniem? a&o chce Cię wspierać, dlatego poszukuje ambasadorów z pomysłami, którzy tworzą praktyczne treści, edukują i zapewniają rozrywkę swojej społeczności poprzez udostępnianie wskazówek i ciekawych historii. Wystarczy skontaktować się z a&o przez ten link: https://www.aohostels.com/de/influencer/

„Selfie dla zrównoważonego rozwoju” – bieżące działania

Przebieg kampanii „Zrównoważeni razem – Selfie dla zrównoważonego rozwoju” możesz śledzić tutaj:

https://www.facebook.com/aohostels

https://www.instagram.com/aohostels/


Silk Road Poland

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *