XI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet „BE YOURSELF”

XI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet "BE YOURSELF"

XI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet "BE YOURSELF"

Czy pamiętasz jeszcze dyskietkę? Albo czas, w którym, żeby odebrać telefon musiałaś być w domu? Pierwszy raz w historii świat zmienia się tak szybko, że trudno nam za nim nadążyć. Nowe technologie wyprzedzają trendy, które błyskawicznie stają się teraźniejszością. Listy umiejętności koniecznych by zabłysnąć w 21 wieku puchną. Musisz być kreatywna i umieć kodować, mieć piątkę z komunikacji, a w cv chociaż jeden startup.

Otwartość na zmiany jest kluczowa w życiu zawodowym, ale to autentyczność budzi zaufanie. A największym zawodowym wyzwaniem staje się jej zachowanie. Jak to zrobić i pozostać sobą ? Co to właściwie znaczy, skoro pivot możliwy jest nie tylko w biznesie ale także w życiu? Jak wykorzystać w pełni swój potencjał, ale wciąż pozostać wiarygodną?

O tym wszystkim będą mówić prelegenci na konferencji „BE YOURSELF”, która odbędzie się 22 listopada w Warszawie w Muzeum Historii Żydów Polskich.

Konferencja to jak zwykle okazja do spotkania. W ostatniej wzięło udział ponad 500 osób.

PROGRAM

  • 09:00 – networking i powitalna kawa
  • 09:30 – rozpoczęcie konferencji, powitanie, Kasia Wierzbowska, Dorota Czekaj, założycielki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
  • 09:35 – Katarzyna Włodek-Makos, miasto st. Warszawa
  • 09:45 – Ralph Talmont, O autentyczności w syntetycznych czasach: pod prąd, pod włos i pod górę
    W momencie, gdy wydajność i optymalizacja pracy osiągnęły już swój maksymalny pułap, aby iść dalej musimy opierać się na naszych zasobach kreatywności i autentyczności. Tyle wszyscy wiemy. Tylko jak to zrobić?
  • 10:15 – Joanna Malinowska-Parzydło, Silna marka osobista – frajda z autentycznego życia
    Marka osobista to suma doświadczeń, z którymi pozostawiamy ludzi w naszym otoczeniu. Markę silną zaufaniem do właściciela buduje bycie autentycznym człowiekiem z krwi i kości, a nie celebrytą znany z tego, że jest znany. W świecie nieuważnych, zagonionych ludzi, marzących, by stać się kopią sławnego idola, autentyczny człowiek świeci jak prawdziwy brylant. W trakcie spotkania zastanowimy się nad tym, co sprawia, że mamy dobre życie, w jaki sposób mierzymy frajdę z życia, dlaczego lepiej być wartościowym niż ważnym. Co więcej? Jakie są zyski z bycia autentycznym oraz co najbardziej buduje nam silną markę osobistą i reputację autentycznego człowieka.
  • 10:45 – Brain Embassy & Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Pierwszy kobiecy co-work w Polsce
  • 10:55 – przerwa kawowa
  • 11:30 – Renia Depciuch „Mój dzień w cyfrowym świecie: wezwanie do wyprawy”
    Chciałam prowadzić yogę nie tylko na poziomie fizyczności, sprawnych mięśni. Prawdziwa, pogłębiona praktyka to praca na indywidualnym doświadczeniu, dająca możliwości osiągnięcia wglądu w naturę napięć, konfliktów wewnętrznych oraz procesów świadomościowych. Okazało się, że chociaż yoga jest całkowicie offline, bo trzeba się spocić w realu, na macie, żeby poczuć jej dobroczynne działanie., to w procesie wdrażania moich pomysłów Internet bardzo się przydawał.
  • 12:00 – Marek Kapturkiewicz „Startup moim pomysłem na życie. Czy jesteś pewna?”
    Czy jeżeli własnie odkryłam, że jest taki produkt lub usługa, która może być niezwykle potrzebna na rynku – i czuję, że wiem, że tak jest, wiem jak to zrobić i wiem, że chcę to zrobić – to znaczy, że powinnam założyć startup? Odpowiedz brzmi: …
  • 12:30 – Iza Makosz „4 błędy, których się wstydziłam, a które rozwinęły mój biznes”​​
  • 13:00 lunch
    W trakcie przerwy lunchowej VIP room SPK pod patronatem Wolf Theiss – spotkanie mentorek SPK i inwestorek Black Swan Fund/Cross EUWBA
  • 14:00 – BE THE CHANGE, Sesja w duchu storytellingu:
    – Antonina Samecka, Risk Made In Warsaw
    – Barbara Sobala, Citi Handlowy
    – Marta Bradshaw, Eataway
    – Malina Wieczorek, Telescope
    – Małgorzata Kalicińska, pisarka
  • 16:00 – 18:00 – 3 seminaria do wyboru:
    – Inga Kasak „The art of pitching”
    – Ali Lada Gola „Zbuduj swoją własną markę, która zrobi wrażenie”
    – Maciej Kuczera, Google Internetowe Rewolucje: „Jak prowadzić działania promocyjne w Internecie z głową, czyli tak żeby przynosiły efekty”

Podczas konferencji uczestniczki będą mogły skorzystać z indywidualnych konsultacji z obszaru wykorzystania narzędzi internetowych do rozwoju swojej firmy, prowadzonych przez ekspertów Internetowych Rewolucji Google.

Miejsca na konsultacje z ekspertami dostępne są po wcześniejszej rejestracji.