ASEAN TOURISM FORUM: Kierunek Azja

ASEAN TOURISM FORUM

ASEAN TOURISM FORUM

39. edycja ASEAN TOURISM FORUM rozpocznie się 14 stycznia 2020 roku w Brunei Darussalam.

Forum Turystyki ASEAN (ATF) to wspólne przedsięwzięcie mające na celu promocję regionu Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN) jako jednego celu podróży turystycznych. W tym dorocznym wydarzeniu biorą udział wszystkie dziesięć państw członkowskich ASEAN: Brunei Darussalam, Kambodża, Indonezja, Laos, Malezja, Mjanma, Filipiny, Singapur, Tajlandia i Wietnam.

Każdego roku gospodarzem ATF jest inne z państw członkowskich. Wydarzenie to zostało zainaugurowane w Malezji w 1981 roku. Poza samym forum w Brunei Darussalam odbędą się również targi turystyczne TRAVEX, podczas których wystawcy z krajów ASEAN przedstawiąswoją ofertę międzynarodowym i lokalnym nabywcom oraz mediom.
Myślą przewodnią organizacji turystycznych krajów ASEAN jest „Razem w kierunku następnej generacji podróży”.

Targi i wycieczki

Towarzyszące Forum targi TRAVEX to biznesowe serce przedsięwzięcia. ATF TRAVEX to najdłużej organizowana coroczna impreza handlowa związana z turystyką rekreacyjną ASEAN, prezentująca największą liczbę sprzedawców z krajów ASEAN. To coroczne wydarzenie, organizowane podczas ATF, obejmuje wszystkie sektory przemysłu turystycznego 10 państw członkowskich. Kluczowym elementem ATF TRAVEX są trzydniowe targi turystyczne i spotkania biznesowe – dedykowana platforma dla dostawców usług turystycznych w całym regionie, aby badać możliwości biznesowe z międzynarodowymi nabywcami i odwrotnie. Inne atrakcje ATF TRAVEX obejmują wycieczki przed pokazem w dniach 13 i 14 stycznia 2020 roku, mnóstwo obiadów, kolacji i uroczystości trwających przez wszystkie trzy dni wydarzenia od 14 do 16 stycznia 2020 roku, a także wycieczki po pokazach do znanych miejsc w Brunei od 17 stycznia 2020 r.

ATF w liczbach

A jak przedstawia się to wydarzenie w liczbach? 263 delegatów, 150 stoisk firm i nieruchomości w 10 krajach ASEAN, powierzchnia wystawiennicza: 5200 m2.

Wśród wystawców znaleźć można linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów/operatorów autokarów, organizatorów konwencji/wystaw, hotel, biura podróży, narodowe organizacje turystyczne, parki tematyczne i wiele więcej.

ATF 2020 to również szeroki udział mediów z 21 krajów, a wśród nich Australia, Bahrajn, Jordania, Singapur czy Tajlandia. Nie zabrakło również przedstawicieli Polski w postaci TTG Poland.

Azja przede wszystkim

Wśród uczestników ATF znajdują się również handlowcy zaproszeni w ramach programu Hosted Buyers. Reprezentują oni 43 kraje. Najwięcej kupców spoza Brunei jest z Chin (11%), Filipin (7%), Singapuru (6%) i Indii (6%). Zdecydowanie najwięcej kupców przyjeżdża z regionu Azji i Pacyfiku, z Europy jest ich niecała jedna trzecia. Nabywcy z kontynentu amerykańskiego to zaledwie 4%.

Program obfituje w interesujące aktywności – wycieczki przed i po wydarzeniu, spotkania Ministrów Turystyki Krajów ASEAN, oficjalne lunche organizowane przez organizacje turystyczne poszczególnych krajów oraz ciekawe panele. Nic tylko oglądać i słuchać!

(MMT)


Silk Road Poland

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *